You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Personalizacja produktu - jak to zrobić dobrze ?
Posted by     14/05/2020 00:00:00 Prezenty
Personalizacja produktu - jak to zrobić dobrze ?

Wyróżnij się albo zgiń, czyli jak się dać zapamiętać.

To hasło często słyszymy zwłaszcza w kontekście widoczności i rozpoznawalności na rynku. Personalizowanie, inaczej znakowanie i produkty personalizowane to doskonały wyróżnik.

Znakowanie to nanoszenie dowolnego napisu czy grafiki na produkt.  Od dawna ten sposób na promocję, reklamę i marketing stosują firmy wszystkich branż. Znakowane są przeróżne przedmioty, od długopisów, koszulek, czapek, odzieży roboczej po wszelkiej maści torby, opakowania i przedmioty codziennego użytku typu parasol czy kubek.

Coraz częściej jednak o personalizację produktów pytają osoby indywidualne. Taki zindywidualizowany produkt to przecież świetny pomysł na prezent oraz możliwość wyróżnienia się ciekawym przedmiotem. Pokrowiec na laptop z własnym imieniem czy nazwiskiem czy plecako-worek coraz częściej znajdują nabywców i chętnych wciąż przybywa.

Wyszliśmy naprzeciw tym oczekiwaniom. Często otrzymywaliśmy pytania czy nasze produkty można zamówić z opcją personalizacji. Już można .

Oferujemy naszym klientom możliwość zamówienia dowolnego rodzaju, kształtu i z dowolnej tkaniny worki na buty, worki na bieliznę, organizery podróżne, kosmetyczki, plecaki z dowolnym rodzajem znakowania. Są firmy, które zamawiają u nas całe zestawy podróżne ze swoim logo , dzięki czemu mają idealny i oryginalny prezent biznesowy wysokiej jakości.

 

Nadruk.

worek turystyczny żeglarski, plecak nadruk Gdynia

To tańsza opcja personalizacji i tutaj technik jest kilka.

Rodzaj techniki nadruku zależy od rodzaju tkaniny. Nie każda znosi np. wysokie temperatury. Taką wrażliwą tkaniną jest aksamit czy cienki wigofil. Wigofil ( flizelina) jest często spotykany w każdym sklepie – powstają z niego najtańsze torby zakupowe. Zaletą wigofilu jest to, że jest ekologiczny i nie siepie się. Jest też najczęściej , po bawełnianych, zamawianą torbą w agencjach reklamowych.

Wielkim plusem przy nadrukach jest to, że dzięki różnym technikom praktycznie każdy rodzaj tkaniny można zadrukować.

Minusem jest cena. Nie każda firma znakująca przyjmuje indywidualne zamówienia. Nawet jeśli przyjmuje, to przy  pojedynczych sztukach to koszt nawet kilkunastu złotych za mały zadruk w jednym kolorze. Część firm do tej kwoty dolicza jeszcze kilkadziesiąt złotych za przygotowanie matrycy. Cena zadruku zależy od wielkości obrazka i ilości użytych kolorów. Im mniej- tym taniej.

My nie doliczamy kosztów przygotowania produkcji.

 

Haft.

Worek na buty aksamit czerwony z haftem

To najstarsza technika ozdabiania i najbardziej szlachetna. Znana już w starożytności jako metoda ozdabiania odzieży. Przez wieki przeszła wiele etapów: od używania igły , przez tamborek aż po programowane specjalne maszyny w naszych czasach, które wykonują setki ukłuć w ciągu minuty. Takie maszyny posiadają duże firmy czy agencje reklamowe.

 Haft przez ostatnie dziesięciolecia traktowany był po macoszemu.  Obserwujemy zmianę tego trendu i ta technika nie tylko wraca do łask, ale stanowi też bardzo dobre źródło dochodów dla utalentowanych hafciarek.

Plusem haftowanej personalizacji jest niezwykła trwałość tej techniki.

Minusem stosunkowo wysoka cena wykonania zdobienia. Jest ona tym wyższa im więcej jest wkłuć igły. Ilość wkłuć igły zależy od wielkości i stopnia skomplikowania haftowanego napisu czy obrazka.

Grawerowanie i tłoczenie.

Te techniki zdobienia i personalizowania używane są do przy produktach wykonanych ze skóry. Wszelkie torby, teczki, aktówki, breloki czy portfele mogą mieć swój indywidualny charakter  i być doskonałym upominkiem. Przy tej technice nie zaprezentujemy żadnego zdjęcia  z realizacji, ponieważ nie wykonujemy tego rodzaju znakowania.

 

Niezależnie od tego co chcemy znakować należy pamiętać o ważnej rzeczy.

Zamawiając personalizowanie nie mamy prawa do zwrotu takiego towaru.

Stworzony pod konkretne zamówienie nie będzie już sprzedany nikomu innemu. Należy więc zadbać o każdy szczegół, wyjaśnić wszelkie wątpliwości i wyrazić oczekiwania na etapie składania zamówienia,  aby nie było niemiłych niespodzianek przy odebraniu swojego wymarzonego spersonalizowanego prezentu.

Dodaj komentarz

* Imię:
* E-mail: (Nie publikujemy)
   Strona www: (Url strony z http://)
* Komentarz:
Przepisz kod